Довідка

вступ

Tasker – це мінімалістичний сервіс для планування та відстежування своїх цілей і планів. Найбільший його плюс в тому, що дозволяє в процентному співвідношенні бачити скільки шляху вже пройдено.

Будь-яку задачу легше реалізувати розділивши її на менші підзадачі. Да і психологічно так ми влаштовані, що видимий результат нам додає ще більше мотивації. Викреслюючи дрібні підзадачі ми наближаємо той бажаний результат виконання самої задачі.

При роботі все зберігається автоматично, без повідомлень.

В назву категорій, задач і підзадач можна додавати посилання на сторонні ресурси, натиснувши кнопку "Додати посилання"

example

філософія

Отож, в цьому сервісі реалізовані такі поняття:

Задача – це основа, ціль, мета, це те що ви хочете зробити, чого хочете досягти, те що запланували і т.д. Може бути, що завгодно. Наприклад, сходити в похід, поїхати у відпустку, прочитати книги, пройти якийсь курс і т.д. Задач може бути скільки завгодно.

Задачі можна додавати, перейменовувати, видаляти, позначати, як виконані. А також сортувати в межах їхньої батьківської категорії.


Підзадача – задачу можна розбити на менші частини. Наприклад, задача "Поїхати у відпустку" виглядає доволі узагальнено да і взагалі нічого не говорить конкретно. Але коли почати її розбивати на підзадачі, то наші дії починають її складати в повноцінну картинку.

example

Є задачі, які не потребують підзадач, так теж можна. Підзадачі не обов'язково додавати.

Підзадачі можна додавати, перейменовувати, видаляти, позначати, як виконані. А також сортувати в межах їхньої батьківської задачі.


Категорія – це те, що об’єднує ваші задачі. В мене, наприклад, є такі категорії: Подорожі, Розвиток, Робота, Відпочинок і т.д.

Категорії можна додавати, перейменовувати, видаляти. А також сортувати в межах батьківського документа.


Документ – аналог Word-документа, певна інформація об’єднана в одному документі. Тут тільки вам вирішувати, які документи необхідні. Це можуть бути "Мої плани", "Плани на літо", "Цілі на місяць", "Цілі на тиждень", "Мої цілі на 2023р" і т.д.

example

Завжди є основний документ, він позначений зеленим шрифтом і зеленою іконкою (на скріні це "Плани на тиждень"). Основний документ відразу відкривається при вході в систему, більше в нього ніяких переваг немає. Можна зробити будь-який інший документ основним. Видалити основний документ не можна (спочатку потрібно зробити основним якийсь інший документ, тоді видалити той, який був основним).

Документи можна додавати, перейменовувати, видаляти, робити основним, сортувати.

Ієрархія відповідно така:

В кожному Документі є свої Категорії, які об’єднують Задачі, які в свою чергу містять Підзадачі.

інтерфейс

Налаштування (профіль)

Тут можна змінити певні налаштування свого профілю.


Налаштування (фон)

Тут можна обрати шпалери для фону, а також ступінь їх затемнення. Відображатись будуть на цій же сторінці і для документів.


Документ

Складається із 3 зон:

  1. Основна частина – відображає усі ваші категорії/задачі/підзадачі в даному документі. Закрити/повернути в роботу задачу/підзадачу можна клікнувши на чекбокс зліва від неї. При наведені на категорію/задачу/підзадачу справа з'являться іконки для сортування та додаткове меню. Додаткове меню також доступне, як контекстне, по правому кліку.
  2. Сайдбар (знаходиться праворуч) – відображає усі задачі та їхній процент виконання, також відображає процент виконання в категорії в цілому. Щоб швидко перейти до потрібної задачі необхідно клікнути на її назву.
  3. Меню (відкривається на "бургер" в шапці сайта і відображається зліва) – у верхній частині містить інформацію про ваш профіль, потім перелік усіх ваших документів.

example

example